Продужени боравак
У школи ради продужени борава к за ученике од 1 до 4. разреда. Облици ов рада са ученицима у продуженом боравку проистичу из програма и садржаја ов рада наставних планова и програма као и из потреба родитеља. Сви прописани фондови ов рада се удвостручују осим оних предвиђених за за редовну наставу.
Самосталним радом у боравку ученици уз помоћ наставника утврђују, усвајају и примењују нова знања, умећа и навике.
У време
боравка ученику се могу дати одређени припремни задаци за наставу као што су:
-читање обавезне лектире
-читање часописа за децу
-вођење календара природе
-праћење изложби и учествовање у манифестацијама
-посећивање културних и просветних установа
-учествовање у хуманитарним и другим акцијама
-израда
дидактичких материјала
О планирању и извођењу ових активности упознају се родитељи на родитељским састанцима и индивидуалним контактима.
Активности у слободно време имају првенствено рекреативно-забавни карактер и организују се по принципу потпуне слободе избора, добровољности и самоорганизовања у оквиру ученичких група.
Продужени боравак 2015-2016, 2016-2017, 2017-2018, 2018-2019....
Није тешко баш је лепо бити фин.
„ То је лепо понашање: да ја не повредим тебе, да ти не повредиш мене, да помогнемо једно другом, да и мени и теби буде лепо.“
У нашој школи ради продужени боравак са васпитном групом првог и другог разреда.
Значајне програмске активности наставника у продуженом боравку су самосталан рад ученика (часови учења), активности у слободном времену и слободне активности.
Рад се организује свакодневно из српског језика и математике, а повремено и из других предмета.
Задаци урађени на часовима самосталним радом се анализирају, исправљају и вреднују, али се не оцењују.
Активности у слободном времену ученика имају првенствено рекреативно- забавни и стваралачки карактер. Организују се на принципу слободе избора и добровољности.
Циљеве и задатке остварујемо кроз различите активности, а то су:
1. Самосталан рад ученика
- израда домаћих задатака
- вежбање наставних садржаја који су тежи (за свако дете индивидуално)
- припрема сваког детета за проверу знања
2. Слободне активности
- учење игара
- гледање цртаног филма и образовног програма
- говорне вежбе, бројалице
- цртање
- друштвене игре
- ритмичке игре
- прављење различитих предмета (маказе, папир, лепљење)
- слушање бајки и музике
- израда паноа
3. Слободно време
- вежбе разгибавања
- игре лоптом
- фудбал
- дечије игре
- бацање лоптице у даљ
- прескакање вијаче
Посебно се води рачуна о:
- личној хигијени и хигијени простора у коме се живи и ради
- послуживању и самопослуживању
- естетском уређењу простора
- дружењу и помоћи другарима
У школи се организује ручак који родитељи плаћају, а све остало је бесплатно. Индивидуални разговори са родитељима су свакодневни.
Деца воле да долазе у боравак.